Translate

dissabte, 2 d’agost del 2014

LA VIDA DEL ARTISTA (A2)...

                                                                         


...ES LA VIDA DEL EQUILIBRISTA!


Ah! la Falconera,el meu lloc predilecte...si mai heu de llençar les meves cendres,que sigui aqui!  


Dintre del meu aburriment vertical,hi ha un lloc que es l`excepció:la Falconera.Entre setmana,he obert una nova vieta de 2 llargs :


Un primer llarg sense expansió (oju!,camalot nº5!) per un diedre amb futur avenc inclós,porta a una repisa.El segon llarg comença explosiu,però la resta està força equipat.





5 pitons,camalots fins nº5,7 recuperables,falques i un tac(1 plom posat)





Es la meva novena via nova a la paret...



....lo que us deia: aburriment vertical!


Sort n`hi ha d`aquesta:

Hem fa riure i em distreu constantment!

2 comentaris:

  1. Jaume et fare un truc Aci mi tens k portar
    J Coma

    ResponElimina
  2. Paca, mira't aquest vídeo. Crec que fliparàs...
    http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/curiositats/nen-toca-bateria-amb-orquestra-sinfonica-russa-3436622

    ResponElimina